Vardagskläder

En sak som är tråkigt med att ha tagit studenten är att nu känns det bara onödigt att ha på sig snygga vardagskläder.
Iallafall för mig som har ett jobb då man ser ut som ett slusk och är tränare och då kan man ju inte ha på sig snygga vardagskläder.
För just nu när jag inte jobbar eller är tränare så gör jag konståkningsprogram.
Så just nu är mitt sociala liv = noll.
Och om jag träffar folk brukar det oftast bli en utgång eller filmmys i soffan och på en utgång har man partykläder och på filmmys har man då inte snygga vardagskläder.

Vilket jäkla problem!
Förhoppningsvis kommer det bli lugnare nästa vecka och jag kanske för fler tillfällen att ha på mig snygga vardagskläder, men då kommer jag ju till nästa problem. Har jag några snygga vardagskläder?


Bara därför tänker jag nu ta på mig de snyggaste vardagskläderna jag har och sätta mig och klippa ihop musik.
Så tyvärr kommer ju ingen få se min snygga vardagsoutfit idag.

hejsvejsleverpastej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback