Hemma

Nu är jag hemma igen efter en asbra vistelse i Stockholm.
När vi kom dit blev det en svängom på stan, dock hittade jag bara en skjorta och torrschampoo.
Två jävligt bra köp med andra ord, nu kommer jag slippa duscha på ett tag då jag kan använda torrschampoo ist.
kanske ska berätta för er som inte vet att jag hatar att duscha.

På kvällen blev det en utgång, en helt sjukt lyckad en också.
Vi gick på en klubb som hette Metro, fråga mig inte var den ligger. Hade ingen vidare koll alls faktiskt.
Men som sagt, sjukt lyckad kväll!
Det spelades grym 90-tals musik och gamla klassiker och bartenderna och var trevliga och det var ingen kö till toaletten. T.o.m vakterna var trevliga, helt sinnessjukt.
Det var som sagt grymt lyckat! ganska stor skillnad om man jämför med stadt här i hudik.

Vi träffade massa trevliga människor och det är helt häpnadsväckade hur trevligt det kan vara att köa. Vet inte om det var bara för vi var så otroligt pepp eller om det är det lättare att börja prata med främligar i stockholm utan att någon tror att man raggar. Ibland kan man ju faktiskt bara vara trevlig.

Men det finns ju helt klart konstiga människor i stockholm också. Och omm man någon gång inte skulle vilja gå hem själv efter krogen i stockholm men ändå inte lyckas få med sig någon hem, ja då jävlar gör man det bra.

Så tack för en grym helg och tack slenas gammelfaster(?) för det fina boendet.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback