Bara för att jag har sagt..

.. att jag ska sluta blogga fick jag ett bloggsug.

men det enda jag ville berätta är att jag vill ha massa fräknar, rött halvlångt hår och en burrig halsduk i höst!

men eftersom jag bara har några få fräknar på ena sidan av näsan och eftersom jag har kort hår måste jag nog skita i det. men burriga halsdukar får det bli!

annars är jag less på min nuvarande bruna färg. den känns matt och grå.
såg på dösens blogg och insåg att hon har den perfekta bruna färgen med snygga slingor.
men slingor och kort hår går inte riktigt ihop tycker jag, eller?

undra om jag ska satsa på mörkbrunt hår ist?

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag ska göra rött hår i morgon! Dock saknar jag också fräknar så det är ju lite tråkigt. Hörde av Kiffe och från bloggen nu då att ni flyttar till Stockholm. Tänkte bara säga lycka till ! :)

Postat av: marie

Här sitter man i morgonrock, förkyld och lite småsur. Sedan läste man det där och blev faktiskt ganska glad. Tack :):)

2009-11-30 @ 11:15:36
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback