springa!

idag var det sponsorlopp
det betydde att man skulle springa runt fotbollsplanen på glysis en timme

var sjukt mkt roligare än vad jag trodde
ack vad barn är söta

MEN, till det viktiga.
jag, caroline hultman, sprang en mil.
jag är så sjukt jävla nöjd, ja, nästan lite stolt
för att vara mig liksom.


MEN annars vill jag ha tillbaka lördagen
roligaste dagen i mitt liv,
men nu ser jag fram emot egypten som förhoppningsvis blir den roligaste veckan i mitt liv



snodde en bild av carl, imorgon kommer mina bilder upp på facebook!

4 skoldagar kvar!!!!!!!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast asså jag säger det igen, fyfan vad du är bra! :D Pickar up dig imorn.<3

2009-05-26 @ 21:04:59
Postat av: sofia

vill du åka med mig imorn också!? Snälla?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback