dåligt med uppdatering

nu var det länge sedan igen
men näe, känner inte alls för att blogga så då blir det inge!

i helgen blev det fest. i torsdags hade vi ju vår lilla brasfest, jag skulle vara nykter men alla chips gjorde mig törstig och vinet var otroligt gott och släckte törsten bra tyckte jag.
slutade med att jag blev ganska berusad

igår övertalade betti mig att gå ut, blev en liten sistaminuten "förfest" hos mig. 4 pers!
praktiskt för mig, eftersom mamma inte var hemma. annars när vi förfestar här brukar min kära mor vara så snäll och städa medans vi är ute så jag får komma hem till ett rent hem.
måste säga att det är mycket trevligare att vakna när det är rent.
men eftersom vi bara var 4 pers blev det inte allt för stökigt och inte heller allt för många glas att diska.

så som sagt, praktiskt för mig.
nästa helg är jag också ensam hemma så påvägen hem från jobbet pratade jag och bettan om att köra en repris, men med en riktig förfest.
men inget bestämt, den som lever få se hur det blir.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback