dagdrömmarn

har kommit på att jag dagdrömmer sjukt mycket
oftast när jag åker buss
jag sitter och föreställer mig hur någon dag kommer bli,
behöver oftast inte vara någon speciell dag
självklart blir ju dagen aldrig så
men jag blir ändå aldrig besviken för att det aldrig blir lika bra som i mina dagdrömmar

ett exmpel, påvägen hem satt jag och dagdrömde hur grym lördagen kommer bli
vad jag dagdrömde om ska icke skrivas här
men nu är det bara att hoppas att det blir som i dagdrömmen
men med tanke på hur stadt i hudik är så är ju inte sannolikheten inte så stor


det firar vi med en cRaaaAAaZzzYyybild på mig och slena sedan brasfesten:



wiho

Kommentarer
Postat av: Slenalena!

Härligt lyckliga tjejer det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback