typiskt mig

det är lov och jag vaknar såklart 8.30.
det är så typiskt mig.

annars så verkar det som om jag har skrivit sms i sömnen inatt, även det är lite typsikt mig. men faktiskt har jag fått ihop en vettig mening enligt mina skickade sms.
ja det har faktiskt blivit en vana att kolla inkorgen när jag vaknar för att läsa sms i sömnen är inge ovanligt.

så nu planerar jag faktiskt på att ta mig en toast, leta reda på ett par hörlurar och sedan gå ut på en promenad för att sedan börja plugga.
tyvärr är det inget wow-väder med strålande sol så jag antar att jag kommer banga på promenaden.
annars är mina planer idag att åka in till stan för att köpa ett par kängor jag har testat, för nu är jag så jävla less på att bli blöt och kall om fötterna, det finns inget värre.
kruxet är bara att de egentligen inte alls är jag och det vore lite typiskt om jag inte ens vågar använda dom.
men jag tycker ju egentligen att det är snyggt på andra, men jag känner mig som en liten nacist i dem.

och ikväll är det träning, jag måste ju planera vad mina barn ska göra på träningen idag också.


imorgon är det angies tur att lida, fan vad avundsjuk jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback