sista helgen

Nu är det sista dagen på lovet. jag har pluggat alldeles för lite men idag ska jag fan ta igen det.

Igår klev jag upp klockan 5 på morgonen för att åka med Elin (min konståkningselev) till sandviken för hon skulle testa. Det var grymt värt för hon klarade det.
Igår bytte jag däck på min bil så nu äntligen ska jag börja övningsköra på rikigt.
Igår var jag och Angelica på bio, män som hatar kvinnor
Igår efter bion blev det en liten fest med lite för lite att dricka men det var trevligt endå. Vi vågade vägra gå ut även om ägaren till huset gjorde det.
Igår köpte jag öl för första gången sedan jag fyllde 18 och jag gick och lade mig klockan 6 imorse.


Det var gårdagen i korta drag, jag tycker att dagen var händelserik faktiskt.


Jag vaknade först klockan 10 imorse, ingen vet varför. Jag är sjukt hungrig men jag är fan inte sugen på att äta nånting.
Men nu tänker jag äta iaf, intressant va?


vore inte helt fel att vara lite brun igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback