shopping

dagen har spenderats med bästaste sötaste gulliga underbart fina angelica (man bara ääääääälskar när alla bloggare verkligen beskriver sina underbara vänner med alla dessa adjektiv, är det inte underbart så säg?)

bara därför tänker utmaningen med detta inlägg vara att använda NOLL adjektiv.

jag har gått och blivit lite halvkrasslig/förkyld men vad gör egentligen det? just det: INGENTING.
för min helg ska bli grym ändå.
det är tänkt att morgonendagen ska bestå av film med temat nostalgi. det ska alltså visas eva och adan, titanic och fucking åmål.
och kvällens tema kommer vara öl, min huvuduppgift imorgon på kvällen är alltså att lära mig dricka öl. Kan bli spännande.


och ja, dagens tema har ju varit shopping.
ojojoj, jag gillar att prata och leva i teman, mer spännande så.

Så, nu återstår en fråga. Hur många adjektiv blev det?!?!??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback