seriös?

gud vad jag inte känner för att blogga seriöst

mennn, ingen har väl dött av lite oseriöst bloggeri
just nu sitter jag och och lyssnar på musik som jag och angelica (mest angelica) har fixat till kvällen
massa 90tal, vilka jävla minnen!
det är fan sjukt vad gammal jag börjar bli, kan se tillbaka och minnas gamla goda tider liksom

tänk när jag sitter och tänker på den här tiden, när den är gammal och god.
blir nästan så att man längtar lite.


MEN, annars då, ja annars är det kanon väder och jag är på kanonhumör! 
men jag måste erkänna att jag blev faktiskt lite berusad igår när angelica började bjuda på shotar.
men det ser vi som en uppvärmning inför kvällen, :D

jag måste bara säga det en gång till; jag vann över erik igår
(jävlar vad jag kommer leva länge på det där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback