Sämst

Jag kan vara sämst i världen.

Igår åkte jag med Sofia till skolan, till klockan 8 eftersom både hon och jag började då.
Idag skulle jag också åka med Sofia till skolan, men ida började vi 9.
Det var dock något jag inte tänkte på så jag ställde klockan på samma som igår, alltså en timme för tidigt.
Så jag klev upp, klädde på mig, åt frukost borstade tänderna, sminkade mig och blev helt klart.
Klockan var kvart i å jag satt och väntade på Sofia, skickade sms om var hon var och sedan inser jag att klockan är kvart i ÅTTA och inte NIO.

Blev skapligt less, jag lade mig i soffan och läste Harry Potter.
Harry Potter är bäst, nu ska jag sova. Oj, jag menade plugga.


snygg

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad säger du nu, va?

jag beordrar dig att besöka:
www.popnerd.blogg.se

2009-03-11 @ 23:15:24
URL: http://popnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback