ont

idag har jag bara fruktansvärt ont i fötterna
balskorna jag vill ha har en klack som är 11 cm hög, alltså alldeles för höga för min del
därför har jag tänkt såhär, näe alla gånger som jag går ut ska jag använda klackar så att martin slipper höra mitt gnäll om att jag har ont i fötterna på självaste balen (iofs har jag bara ett par skor med höga klackar och detär mina pumps)
så igår hade jag mina pumps som är 8 cm höga, det gick faktiskt ganska bra, det var på slutet jag började få ont, och idag.

men grejen är att jag hade på mig dom i kanske 3 timmar, för på förfesten hade jag ju dom inte på mig. på balen kommer jagju behöva ha dom typ 13 timmar eller nå. fyfan, jag kommer nog aldrig klara det.


annars var kvällen helt okej. eftersom jag var i övik hela dagen blev det att jag kom till förfesten klockan 10 och gjorde att jag inte hann dricka allt för mycket.
efter det gick vi på ch, och jag köpte godaste drinken någonsin, för 96 spänn. förjävla dyrt med förjävla gott, om man kunde göra sånna där drinkar själv skulle det bli livsfarligt, men fyfan vad värt!

sedan blev det stadt, alldeles för mycket folk men faktiskt ganska roligt. spelades ganska dålig musik som vanligt, men grejen denna gång var att dom spela saammma heeeeeeela tiden.


emilia var impad på mina så kallade biceps och jag försökte förklara att här fanns inga muskler

nu blir det toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback