nöjd!

Nu är jag nöjd
vi fick tillbaka religionsuppgiften och jag fick mvg på den och på muntliga nationella gick det också ganska bra faktiskt.
så jag är nöjd.

dock känner jag lite press inför religionsprovet på måndag nu för nu vill jag ju hålla i det här och fortsätta få bra.
men jag kiffe och anna har bestämt att på söndag blir det en dag fylld med bakfylla och plugg

men den här natten kommer också bestå utav plugg, jag tror faktiskt inte jag har samvete till att sova som det känns nu vad gäller samhällsrapporten.
men jag är ju en ganska slö människa och om jag känner mig själv kommer jag vara hur trött som helst efter ett 2 timmar långtträningspass så förmodligen kommer jag somna innan jag ens har börjat

nu har jag en sprängande huvudvärk men inte jag är bitter för det
lite tråkigt att det är sista träningen idag bara :(


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jobbat med Religionen!! Bara peppa till och kirra sam-uppsatsen med! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback