inte längre lika nöjd

näe nu mår jag inge vidare
kom ganska nyligen hem, ja hon var väl en 21.40 när jag fick komma hem idag alltså
kanske är det därför som jag har en sådan sprängande huvudvärk, för jag inte ätit något förens nu

men då borde den väl gå över nu? nu när jag har ätit alltså

känns faktiskt NÄSTAN som ett migränanfall, utan dom där roliga svarta prickarna som jag brukar se innan själva huvudvärken kommer
men jag har ju egentligen haft ont i huvudet hela veckan, så det enda jag kan komma på är stress
så ja helena, om du inte redan hade kört ditt tal hade du kunnat tagit med hur stressen påverkar mig; HUVUDVÄRK

min plan var att inatt börja med och göra klar samhällen, men som det känns nu kommer jag inte klara en timme framför datorn. vore nästan skönare att ha ett riktigt migränanfall så hade jag iaf en bättre ursäkt.

näe, nu är det synd om mig
konståkningen är slut och sista träningen var föresten as rolig, nu ser jag fram emot tårtkalaset!


en bild som egentligen inte har nånting med inlägget att göra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback