hysteri


här gick vi ut nian. egentligen sjukt länge sedan men fan, jag har inte blivit ett dugg äldre.
eller jag tänker åtminstonde att jag inte har blivit det, känner mig fortfarande som den inte ens fyllda 16 åringen som jag var på bilden.
men så är det inte, för snart (okej, snart var väl att ta i) tar jag studenten och det här året ska jag fylla 19 jävla år. (nog för jag nyss fyllde 18 men)

sååå, frågan som kommer upp titt som tätt är ju vad man ska göra efter gymnasiet.
frågan har kommit upp speciellt många gåner på konståkningen nu, eftersom dom vill veta om jag blir kvar som tränare eller inte.
från början sa jag att jag inte hade någon aning och att vi skulle anta att jag inte blir kvar, ytterfall.
men som det ser ut nu ska jag vara tränare åt dom nyblivande tävlingsåkarna och i september ska jag tydligen på konvention
men det kan väl inte skada? att bli kvar här ett tag till, göra något jag älskar samtidigt som jag kan spara ihop pengar till en grym utomlandsvistelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback