fortfarande inte klar

Jag är fortfarande inte klar med allt på min lista men jag tänker blogga iaf
just nu håller jag på för fullt med psykologi uppgiften så förhoppningsvis blir den klar idag
svenskatalet har jag inte börjat med men jag har iaf börja läsa texterna man ska läsa innan - alltid en början
fotouppgiften har jag inte gjort, när både jag och vickan kan så kan inte vädret, jag funderar på att tänka om och göra bilden i studion ist.
så har vi ju samhällsuppgiften, den, ja den kan slänga sig i väggen bara.




mennnn, igår var det melodifestivalen. och vad tänker svenska folket med? ska vi skicka en operalåt till ryssland? hur tänkte vi då? eller ja, hur tänkte ni då? ni som rösta!!!!!!!!!?????


annars har den här helgen gått alldeles för fort som vanligt men den har varit lugn. vi taggar inför nästa helg.


åter till psykologiuppgiften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback