Fest vare ja

Gårdagen bestod av fest
Jag och Angelica åkte till Kiffe någon gång efter 6, vi körde någon lek då man skulle blåsa ner kort från en glasflaska.
Så skulle man dricka lika många klunkar som det stod på korten man blåste ned, ja ni har säkert kört det.

Det slutade iaf med att Angelica fick 145 klunkar. Nästa gång vi körde var det Majas tur, 192 (har jag för mig) klunkar.
Ganska roande, ja.

Kiffe lyckades bli så kalas som planerat, inte jag. 
men då blev han lite putt, men jag undrar om han är lika taggad som mig att plugga idag.
ett problem bara, eftersom jag var sjuk i fredags hämtade erik mina religionsböcker i mitt skåp, och dom är fortfarande där, hur ska jag kunna plugga?

om det är någon som är en hejare på religionen islam så får den ju gärna hjälpa mig.
just nu sitter jag och läser på wikipedia sådant jag tror är viktigt.

näemen helt lyckad kväll igår. tack folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback