Fest var det ja

Ja, gårdagen bestod av fest!
Jag var faktiskt sjukt otaggad innan men så fort vi började korka upp blev jag genast på bättre humör
20.30 släckte vi alla lampor och tände ljus, vi använde oss av en bärbar dator för att lyssna på musik, så här fuskades inget!
Rikigt mysigt var det

Har egentligen ingen aning om hur mycket hon var när vi drog oss mot stadt men jag antar att hon var vid 12 kanske.
Väl där inne shaka vi ass som aldrig förr, jag och klara var grym om jag minns rätt.

annars var kvällen helt kanonlyckad! det var helt enkelt askul kvällen rätt igenom. sjukt värt.



det enda som var mindre lyckat var öldrickningen. det var ju meningen att jag skulle lära mig det ikväll men det gick inge vidare.
jag och angie öppnade första ölen hemma hos henne och jag måste erkänna att det var pest och pina att dricka den.
så resten av kvällen höll jag mig till min brännvinspecial och cider, och något som inte var helt oväntat var ju att jag såklart gav bort den sista ölen. men vad gör egentligen det?

imorse vaknade jag såklart tidigt, typ 8 tror jag att hon var.
mådde sjukt dåligt, min första tanke var att det måsta vara ölen eftersom jag aldrig blir bakis.
men jag klev upp och tog ett glas vatten
gick och lade mig och vaknade några timmar senare pigg som en nötkärna, inte ens lite huvudvärk.


snart kommer angie och vi ska kolla på fucking åmål och äta fruktsallad (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback