favorit

Idag har jag lyckats komma fram till att äta är min favoritsysselsättning.
Jag gör det jämt. När jag har tråkigt, när jag är trött, när jag är pigg, när jag är hungrig och tom när jag är mätt.
Mamma bakar semlor, fråga mig inte varför, det var ju länge sedan det var fettisdag.
Men ack vad dom där bullarna(?) är goda, alltså utan grädden och mandelmassan.

Det har jag alltså kommit fram till för jag har inte gjort så mycket annat än att just äta idag.
Eller jag och Klara åkte till Kiffe ett tag för att plugga, men helt ärligt blev det inte så mycket plugg.
Vi satt mest och prata och kiffe smittade av sin trötthet på mig tror jag.
Eller så är jag megatrött för jag vaknade tidigt imorse.
Varför vaknar jag jämt tidigt dagen efter fest? eller ja, varför vaknar jag jämt tidigt över huvudtaget?

Men nu ska jag plugga tänkte jag skriva men jag vet inte rikigt vem jag försöker lura när jag säger så, för jag vet ju själv att det kommer jag ju inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback