äntligen

Igår blev jag äntligen klar med min samhällsrapport, helt sinnessjukt skönt.
Det enda negativa med allt nu är att jag fortfarande har huvudvärk, jag som var säker på att den skulle försvinna när jag var klar med den.

Idag började jag klockan 8 för vi skulle labba på naturkunskapen, vi skulle leta kromosomer.
Jag måste erkänna att jag suger ganska mycket på själva mikroskop grejen. och liksom, hur svårt kan det vara?
jag och anna körde tillsammans, vi fick gå lös med våra skalpeller på en vitlök.
när det väl var dags att hitta något så såg man INGENTING. allt var bara rosa
sedan kommer vår trollkarl till lärare och fixar fram en massa grejer. hur det gick till vet jag inte, men helt plötsligt fanns det små grejer som liknade hjärnor och annat smått och gott.
intressant.

och nu kom jag på att medans jag sitter här och väntar kan jag ju börja förbereda mig inför naturkunskapen som vi har om mer än en vecka!
fan vilken framförhållning jag börjar få, bra jobbat carro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback