Allvaret

Japp, nu har allvaret börjat
det riktiga livet

Idag var det jobb som gällde, och även imorgon
sedan jobbar jag inte förns på söndag
så det blir en mjukstart :)

jag fick ett sms av min tränare dagen efter balen där hon skrev "Tänk att det är första dagen på resten av ditt liv"
och förutom vädret har det nya livet börjat bra
jag har bestämt mig för att sluta skjuta upp saker och bara göra allt som behövs, vare sig det är tråkigt eller inte
så därför tänker jag hålla utkik på arbetsförmedlingen efter ett roligare jobb
jag tänker börja med körkortet, på riktigt
jag tänker spara så mycket pengar jag bara kan så jag klara och helena kan åka utomlands så fort som möjligt!

en sak som jag nog kommer fortsätta att skjuta upp det är att duscha...
för fyfan vad det är tråkigt

Kommentarer
Postat av: sooofia

Men jaaa! Seriöst, jag är ju arbetslöööööös och fri så vad kan man göra annars än att sitta vid datorn och äta glass? :D Nu börjar livet, wiihoo! Åker till Caspar i slutet av nästa vecka, och är skitstressad över att jag faktiskt ska flytta?! Liksom vaa!? Men iaf, klart vi ska ses. Jag kan ju typ när som. När kan du?:) KISS!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback