Hemma!

Nu är jag hemm från en underbar semester, jag är uppvilad, brun, fräsh och redo för allt.
Liten överdrift kanske.

Men tyvärr kommer det inga bilder än, Fredrik håller på att formaterar min dator så det kommer fortfarande inte bli överdrivet mycket bloggande för min del.
men jag lovar, DET KOMMER KOMMA!!!

och det kommer komma jättefina bilder, inte sånna där vanliga tråkiga bilder som alla knäpper på semester.
för jag fick ju en undervattenskamera så självklart har vi knäppt kort UNDER det underbara vattnet, på alla fiskar och koraller :)
så om jag vore er skulle jag faktiskt hålla lite utkik.



annars är det sjukt kallt här hemma, men för min del är det bara att börja ladda för tjejvasan.
ska faktiskt åka längdskidor för första gången i mitt liv imorgon, vi får väll se om jag är en talang eller ej. den som lever får se

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback