Tjejvasan nästa

fyfan vad jag gruvar mig. imorgon stiger vi upp alldeles för tidigt för att åka alldeles för långt på ett par skidor.
hur fan ska detta sluta? 

tjejvasan är tre mil, har jag berättat att jag åkte skidor första gången i hela mitt liv för en månad sedan? men satan vad jag har legat i, mamma räknade ut att vi hade åkt typ 13 mil sammanlagt eller nå, det är fan långt!

för att inte ska bli diskvalicerad ska man ha skidorna på sig under hela loppet och komma i mål inom 5 timmar, och det är precis vad mitt mål är.
jag har som mest åkt två mil vid ett tillfälle, det var inte så otroligt jobbigt trots att jag var bakis, det var bara det att det var så jäääävla tråkigt.
man gör liksom samma sak hur länge som helst.
men förhoppningsvis blir det lite roligare imorgon när det är mycket folk, å man får ju blåbärssoppa, vem tackar nej till det liksom?



näe, nog för nu. jag måste börja bli pepp, frågan är hur man blir pepp till en sånhär värdelös grej?

Kommentarer
Postat av: Marie

Svar:Tack :) de kostar bara 299 och jag tror de finnts kvar fortfarande! Även att jag beundrar dig som åker 3 mil på skidor, grymt ju!

Postat av: marie

svar: jag lovar att du är bättre än mig iaf! mitt längsta längdskidåk är i trädgården runt huset, sedan gav jag upp! De är från skoaffären på fyren, knapps eller vad det heter. Tror det finns några kvar också :)

2009-02-20 @ 22:36:12
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback