text

just nu sitter jag på textlektionen och är skapligt less.
vi har fått i uppgift att skriva fem notiser urigrån motioner vi har hämtat på kommunen.
av alla hittils inlämnade så har alla varit fel. iofs har inte jag lämnat in någon men jag tror inte att jag har skrivit bättre än någon annan.

jag som var så glad innan lektionen att jag kanske skulle kunna sluta tidigare eftersom jag bara hade en notis kvar.
men näe, nu blir det att se över alla jag har skrivit.



men imorse var det möte angående balen. balen har i alla år varit på stadt men iår blir det ändring, för iår blir det på folkan. faktiskt tror jag att det blir bra för tydligen har alla inte fått suttit på samma våning innan och jag vet att jag skulle inte vilja sitta däruppe, inte kunna se peter siepen och behöva betala lika mycket som de andra.
så som sagt, jag tror det blir bättre på folkan.

nu ska jag fortsätta med notiserna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback