Stackars mig

Jag har tagit upp det säkert tusen gånger förut och jag tänker göra det igen. Jag gör aldrig illa mig, och jag tänker inte ens säga peppar peppar ta i trä för det har ändå inte hänt mig något någon annan gång av de tusen gånger jag har sagt något. (bara därför kommer jag bryta benet imorgon)

Men eftersom jag aldrig gör illa mig så bara äääääääälskar jag att klaga så fort det minsta händer.
Jag kommer ihåg när jag hade stukat fingret, ojojoj vad synd det var om mig då.
Och ibland kan jag komma på mig själv sitta och skryta om ärret jag har på benet som jag har fått på en konståkningstävling då en tjej åkte in i mig med sin skena i mitt ben.
Jag vet, det låter ju ganska brutalt och hemskt, en skena i benet liksom!
Sanningen är att strumpbyxorna gick inte ens sönder och jag trot nästan att hon gjorde illa sig mer än vad jag gjorde.

Men NU, nu är det faktiskt lite synd om mig och nu ska jag berätta varför.
Jag har haft ont i öronen sen jag och fredrik kom hem från egypten, alltså 4 veckor.
Det har ju inte gjort ont hela tiden men när det gör on gör det jävligt ont. (Okej, liten överdrift kanske men jag vill ju att ni ska tycka synd om mig, OK?)
Men iaf, jag gick till skolsystern och hon sa att det såg irriterat ut i örat, att jag kan ha blödit lite och att jag t.o.m kanske fått en infektion.
Hon sa att regelbunden nässpray kunde hjälpa. Iofs har det bara gått två dagar sedan hon sa det men jag har redan bokat tid på hälsocentralen och ska dit imorgon alltså.
Så imorgon ska jag få reda på vad det är som gör ont i mina öron.
När vi ringde (varför skriver jag vi?! det var ju mamma som ringde!)så beskrev hon mina "sympton" och dom trodde att det kunde vara eksem i örat.
Då undrar jag hur fan man får eksem i örat?!?!??!

jaja, nu kan ni tycka synd om mig tills vi vet vad det är. då det förmodligen inte kommer vara något, det var säkert bara vax skolsystern såg.

det blir ingen egypten bild nu heller för blogg.se strejkar.
gud vilket långt inlägg, och utan bilder?! vem kommer orka läsa allt detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback