semeldagen

idag är det fettisdag och semlornas dag
jag som inte tycker om grädde tycker inte denna dag är så spännande med tanke på att alla semlor består av 90% grädde.
men fan, jag angelica och emilia tog en fika för att fira. dom tog en semla å jag ett wienerbröd

eftersom jag skulle träna och angelica till körskolan kände vi att vi ville ha något mer matigt också så vi bestämde oss för att ta en klämgrillsmacka som dom så fint kallas på 24 carat, as goda för övrigt!

men vad händer inte när vi är påväg dit? jo brandlarmet går ju såklart, en röst börjar låta i högtalarna "brand har indikerat". hur ofta händer det?!?!?! en gång varannat år?
och självklart ska det hända just då vi verkligen vill vara där inne.

men näe, det slutade med att vi gick till jambo och köpte toast, men dom var så värdelösa så när vi hade ätit upp hade brandlarmet slutat så vi gick och tog en klämgrillsmacka också.

jag skyller på att det är fet tisdag. och vaffan, jag har ju slutat ätit godis så jag får (var en vecka sedan jag åt godis nu, rikigt stolt!)




nog om det, nu ska jag duscha. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback