Noliamässan

Idag har vi varit på noliamässan i sundsvall. det är alltså en mässa där massa olika universitet var och informerade.
Just nu är jag alldeles tom i huvudet och som det känns nu tänker jag inte börja plugga förns om många år.

Det är ju så jäkla svårt att veta. Just nu vill jag jobba med människor, helst barn. Lärare är såklart det första som poppar upp i mitt huvud men är det verkligen något jag vill göra resten av mitt liv? iofs kan man ju utbilda sig till något annat sedan också men näe.
Annars är det ju socionom men fan, det verkar så brett och man blir inte rikigt något när man är klar om jag har fattat rätt?
usch fan vad svårt det är.

just nu vill jag bara åka iväg någonstans, att backpacka och bara hamna någonstans, lämna det till slumpen helt enkelt.
jag känner iaf att jag vill utnyttja mitt amerikanska visum och dra dit och typ kolla vad det är för ställe jag föddes.
 
usch, jag blir galen av sånthär

Kommentarer
Postat av: angiee brown^^

eyh dra med mig dit också fittröv

2009-02-17 @ 21:59:40
Postat av: angiee brown^^

eyh dra med mig dit också fittröv

2009-02-17 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback