Melissa Horn

Imorgon har jag psykologiprov, och som vanligt när jag borde plugga hittar jag på tuuusen andra saker att göra.
Som att t.ex. blogga, men vad gör det?

Idag på fotolektionen fick vi i uppgift att göra ett skivomslag till en låt; melissa horn - sen en tid tillbaka.
en rikigt bra låt tycker jag, en riktig bra artist också för den delen. jag laddade ju såklart hem hennes skiva efter att vi fått uppgiften och det finns många bra låtar.
djupa svenska texter, lite som lars winnerbäck men ändå bra. för jag tycker att många som försöker vara som honom misslyckas, men jag tror faktiskt inte att det har varit Melissas mål och det är kanske därför hon har lyckats.
man kan lätt känna igen sig i hennes texter, så ett litet tips från mig bara!

och ja, jag borde ju berätta hur det gick på hälsocentralen.
jag tror inte att dom kom fram till något nytt, hon sa ungefär som skolsystern men lade på att det även kunde vara svamp.
men jag fick iaf örondroppar så nu ska det förhoppningsvis försvinna

och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort - melissa horn, sen en tid tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback