Lessheten själv

Idag är jag nog världens mest bittra människa.

Idag ska rapporten på 4000 ord vara inlämnad, jag har skrivit 1500.
Jag hatar våran lärare, om man jäför vår engelska c kurs med de andra som läser engelska c dubbelt så svårt.
Vi ska skriva 4000 ord, de ska skriva 2000 ord.
Vi har inte fått någon lektion till att skriva, de har haft en gång i veckan till att skriva.
Vi har fått i uppgift att även läsa två böcker utanför lektionstid, de har itne haft nånting.

jag önskar jag var en människa som vågade säga till vuxna lärare som gör såhär. näe, ist sitter jag tyst som en mus och låtsas som om allt var bra. värst var det när hon klagade på att jag skulle skriva om för mycket på min rapport, när hon förr sa att det var för lite och att jag skulle lägga till exakt det jag hade lagt till. och jag sa ingenting. hon är nog schitzo



mega ointressant inlägg
jag avslutar med att berätta att jag ska åka min sista klubbtävling någonsin imorgon. träningen igår gick skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback