Inspiration

Just nu är det så mycket jag vill.
Jag vill köpa nya kläder
Jag vill lära mig att gå i höga klackar
Jag vill ha ett par fräna kängor
Jag vill lära mig att sy mina egna kläder
Jag vill klippa håret kort
Jag vill ha tid att göra vad jag vill

Inspiration var ordet. Jag har en idé i mitt huvud hur jag vill se ut, vad jag vill ha för kläder, problemet är bara att det inte finns att köpa. Eller är det bara jag som bor i en usel stad?

Jag vill göra allt efter gymnasiet, jag vill flytta till en stor och härlig stad där det alltid är sommar. Jag vill jobba, gå en kurs och bo med min pojkvän.
Jag vill inreda vårat hem så det blir hemtrevligt och fint. Det ska finnas ramar med fina bilder på oss.



och nu ska jag bli en suvärn bloggare, eller heter det bloggerska?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tycker det låter utmärkt <3

2009-02-24 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback