Fredag och äntligen lov

Idag är det fredag och sista dagen innan lovet.
Det är två saker som jag ser extra fram emot idag och det är:
1. det är sista engelska lektionen idag
2. jag ska till gnarp och kolla på baltyg

men förutom det känns dagen dryg, jag har sovit jättedåligt och är därför jättetrött.

men nu ska jag inte vara så negativ.
igår var det ju projektredovisning och det känns faktiskt lite tråkigt att det redan är över på något vis. iofs är jag inte klar med min bok riktigt men ändå. redovisningen som man så länge har gruvat sig gick över så fort och smärtfritt att det nästan känns overkligt.

nu ska jag försöka få med mig anna att äta lunch med mig, hoppas det är något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback