Bockarna

Igår blev en liten halvspontan utgång, och det slutade lika bra som de flesta spontana festerna gör! :)
Jag sov hos Helena i hudik för att göra allt lite enklare, men det var inte det roligaste att gå till skolan imorse bara för det.

men som tur var hade vi bara halvdag, så vi slutade klockan 12.
då tog vi våra bakisrövar till nojs och åt, och vi åt och vi åt och vi åt. iaf jag. 
jag har ALDRIG ätit så mycket, på rikigt.

men nu är jag hemma och otroligt trött, jag ska nog lägga mig i soffan innan jag ska vara tränare.
men vet ni vad, nu är det faktiskt synd om mig igen!

å jag vet att ni vill veta varför så här kommer det.
igår på dansgolvet, vi stod nedanför scenen och på scenen stod dj:en, så kom det två stycken som ramlade rätt på mig då jag inte var beredd så jag ramlade såklart också och hann ju inte precis ta emot mig
därför smällde jag i benet i scenkanten, fick en såkallad lårkaka på vaden, jag slog ryggen på dj bordet och är numera blå på ryggen. och till sist slog jag huvudet, och det är på den smällen jag skyller huvudvärken på, det är alltså inte alkoholen.

nog om mig, nu ska vi prata (skriva?) om Sofia.



GRATTIS TILL KÖRKORTET SOFIA

Kommentarer
Postat av: Sofia

TAAAAAAAAAAAACK, mysigt att kunna hämta min brud liksom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback