tjejvasan

Då ska jag berätta lite om tjejvasan, jag varnar alla som ens tänkt tanken på att göra den: GÖR DET INTE.
Det var sjuuuukt tråkigt, förutom vid en nedförsbacke där ALLA ramlade, nästan.
Jag gjorde det inte, sjukt stolt! Amanda ramlade innan backen då hon skulle prova ploga.


För mig och amanda tog det 3 timmar och 45 min att åka 3 mil.
Den första milen tog 1½ timme, sjukt packat med folk. Andra timmen tog bara en timme, så ni kan ju räkna ut hur lång tid sista milen tog.

Men det sjuka är att den som vann hela skiten åkte på 1 timme och 33 min, det är fan lika snabbt som jag åkte EN mil på, HUR FAN GÅR DET TILL?!??!?! jag förstår bara inte.

Nidia stackarn, det som bara inte får hända, hände såklart för henne. Handtaget på en av hennes nya stavar lossna, hon tappade staven, någon klev på den, och den gick av. VID STARTEN.
Hon åkte 1,1 mil med en hel och en halv stav.
Jag vet att om det skulle hända mig skulle jag se det som ett tecken från gud att jag inte skulle åka, och kliva av.

Idag är jag trött men har faktiskt inte sådan hemskt träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha, lite stel bara.

Och igår klarade ju 4 av mina små konståkningselever testet! är så sjukt stolt över dom!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback