alla hjärtansdag

Igår var det alla hjärtansdag, det firades med en utgång för alla singlar plus jag som har fredrik på många mils avstånd.
En helt klar godkänd kväll. :)





Det började faktiskt lite tråkigt inne på stadt men det blev bättre, så ett tag var det rikigt skoj faktiskt!

Jag har föresten tänkt på en sak.
Det finns många som har kille eller tjej som tycker det är tråkigt att gå ut. Jag är inte en av dom men jag förstår dom faktiskt.
För jag tror inte att dom som tycker att det är tråkigt tycker att det är det för att dom inte kan gå hem med någon den kvällen.
Näe jag tror att det är för att om man har roligt och dansar med folk tycker andra att det är konstigt.
Men hej, här är en nyhet. Vi med pojk och flickvänner tycker också om att ha roligt.


oj vad bitter jag lät, nu lät det även som om det var så just för mig igår men det var det inte, jag har bara tänkt på det lite allmänt när jag har varit ut.
men jag tycker det är roligt att gå ut och jag tycker det är kul att dansa, så jag struntar i om andra tycker det är konstigt :)



annars mår jag bra idag, har bara lite ont i benen. mamma vill ut och åka skidor, två mil. jag känner faktiskt inte att jag mår SÅ bra att jag vill åka två mil idag. men det är faktiskt bara en vecka kvar nu till tjejvasan så jag tror fan att jag tänker göra det.
jag hoppas att jag inte tuppar av ute i spåret.

(jag orkar inte med en egypten bild på varje inlägg längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback