träningen

Det var minst lika härligt att stå på skrillor igen, dock var ishallen lite kallre än vad jag minns...
men efter några varv blev jag varm i kläderna!
gjorde ingen vurpa men inte heller något hopp, inget annat svårt heller för den delen
måste säga att det kändes konstigt att hålla uppvärmningen för gruppen som jag själv skulle ha åkt i...
kändes ännu konstigare att kliva av isen mitt i träningen


Men nu hoppas jag att jag får vara med på så mycket roligt som möjligt innan jag tar mitt pick och pack och drar till norge
kanske att jag gör ett final-åk på uppvisningen som förhoppningsvis blir i oktober =)




Nu ska jag och mor poppa popcorn och se på film!
(sjukt duktig jag har blivit på att uppdatera, eller vad säger du jonas?!)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ehm jag skulle nog inte säga sjukt, men nog fan har det blivit bättre allt!

Jag var däremot sjukt snabb på att se ditt nya inlägg.

Blev det twilight eller? Åh han är så SNYGG jueh!

2009-08-19 @ 00:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback