Tiden den gick snabbare

Typiskt.
Precis justnu då jag tänkte skriva ett inlägg, hade ingen idé alls om vad jag skulle skriva om när jag loggade in.
Och precis då börjar låten Container. David Shutrick.

Och det enda jag kan tänka på då är ju Egypten, egypten egypten egypten och egypten.
Egypten, 31 maj 2009. Då började bästa resan någonsin!
Kan vi inte alla enas om att vi vrider tillbaka tiden? Till Karnevalen, eller ännu bättre, utsparken.
Då hade vi allt roligt kvar, men då visste vi ju inte riktigt hur jävla underbart roligt ALLT skulle bli.
Då det var lång tid tills André skulle flytta till Australien och då var det inte bara var någon dag kvar till Olof åker till Frankrike.

Ja, vad säger ni? varför inte bara vrida tillbaka tiden?
Eller är jag tråkig nu som inte är posetiv, vem vet, bakom hörnet kanske något ännu roligare väntar.
Hmmmm, känns inte så realistiskt just nu. Vad kan bli roligare än Studentresan? Vad kan blir roligare än Karnevalen? eller balen? eller självaste studenten för den delen?
Hmm, näe. Känner inte för att vara så sjukt posetiv precis just nu..


karnevalen - norrlands guld


studentresa - egypten


studenten


balen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback