skolstart

idag var det skolstart för många ungdomar, men inte mig!
tänk vad roligt för alla små ettor som var så nervös över att ropa ja i aulan idag när deras namn ropades upp
tänk vad roligt det skulle ha varit att gå dit och ropa ja när dom ropar upp någons annas namn, vad ställd den stackars ettan skulle bli.

ojojoj, tänka sig.
Näe, ist för att driva med ettor åkte jag in till stan för att hämta mitt nya pass (så nu kan jag ju åka till egypten igen utan att behöva besöka passpolisen.....)
och efter det tänkte jag hämta min telefon som varit på lagning, men sedär. jag fick en ny!
eftersom modellen jag hade har utgått fick jag mig en nyare modell och på den här jäkeln kan man byta skal
precis som på den gamla goda tiden då 3310an var allas bästa vän

nu däremot ska jag slänga i mig lite mat för att sedan bege mig mot ishallen
upp upp å iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback