Min svaga punkt

Jag har kommit på vad min svaga punkt här i livet är
och det är konståkning

Jag har ju bara gått och väntat på att få ta studenten bara för att få åka ut och resa
Nu har jag tagit studenten och än är jag här hemma i Hudik. Eller rättare sagt Iggesund, ännu värre.
Och som det ser ut nu blir jag kvar ett tag också, pga konståkningen.

Igår hade vi nämligen möte om uppvisning.
Så den 16 och 17 oktober ska vi ha uppvisning, memory of michael jackson.
och innan man slutar måste man ju ett final-åk.
det sista man gör innan man sticker helt enkelt.
Så då mååååste jag ju kvar här till dess.
och om jag ska göra det kan jag ju lika gärna vara med på några fler program
ett tag var jag uppe i ca 7 program av 12
men insåg att jag ska hinna jobba, vara tränare, träna konståkning och springa och ta körkort också
så det slutade med att jag ska medverka i 5 program, tror jag.

som sagt, jag är svag för konståkning. kan inte säga nej. jag älskar det. jag älskar känslan.

så nu hoppas jag att inte någon av mina norgekompisar läser detta innan jag hinner berätta att jag inte kan åka före 17 oktober..
planen var ju faktiskt att vi skulle försöka dra iväg 15 september..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback