Dans

Hör och häpna, igår kväll åkte jag till hög för att dansa foxdrot.
Gick till en början inte allt för bra, det var ju senast i högstadiet som jag dansade, när jag gick på kom och dansa. Som jag för övrigt gick på kanske två gånger.
Och om jag ska vara riktigt ärlig så dansade jag ju inte allt för mycket när jag väl var där....

Men igår var det andra muggar! Efter att den första gubben hade bjudit upp hann jag knappt fly golvet innan nästa gubbe kom. Efter det var det bara att acceptera läget och inse att det kan vara sjukt roligt att dansa om man får dansa med roligare människor som jag sedan fick göra efter de två första gubbarna.

slutsats: foxdrot är sjukt underskattat och detta är något som bör göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback