Alkohol

Igår blev en oplanerad utgång som var asrolig!
Det blir ju oftast så, att oplanerade utgångar blir roliga alltså.
Nu sitter jag på mitt rum, hungrig som fan och inte ett dugg bakis, som vanligt.

Har kommit fram till att jag nu för tiden inte alls blir speciellt full när jag festar.
Det går bara inte, jag kan inte dricka så pass mycket att jag blir kalas.
Nu när jag sitter och tänker på det kan det nog vara så att efter att jag sist blev bakis, första och enda gången, då jag t.o.m spydde. Sedan dess har jag inte blivit riktigt kalasfull.
Men då kom jag ju fram till att det måste ha varit för att jag drack så jäkla mycket vin, brukar aldrig bara dricka vin på fest. Men då gjorde jag det och då mådde jag som jag gjorde dagen efter.
Är det så att det sitter en liten spärr i mitt huvud som säger att drick inte så jäkla mycket, det är ju fan en dag imorgon också....?

men ikväll blir en nykter kräftskiva! nice som fan tycker jag trots att jag inte tycker om kräftor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback