Uppsala

Igår klev jag och angie upp alldeles för tidigt för att bege oss till Nicolas i Uppsala
Där var det sommar, vi satt vid vattnet och njöt av solen. Det var sjukt skönt.
Förr har jag varit anti uppsala, eller inte anti men jag har tänkt att jag aldrig ska plugga där. Igår ändrade jag mig.
Det är faktiskt som Nicolas säger "nära till stockholm och nära hem", och det är faktiskt asbra.

men jaja, tack för en trevlig vistelse Nicolas


När vi kom hem drog vi oss till jonas för att dricka lite öl. Jag var sjukt trött eftersom vi åkte runt 6 på morgonen igår.
Fick bara i mig en öl och en cider faktiskt. Jag sparade den andra ölen till nästa helg helt enkelt.

Det var trevligt, jag är glad över att det inte blev stadt.

Idag blir det till att söka jobb på riktigt och deklerera, jag ska få tillbaka typ 2000 från skatten, sjukt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback