rubrik

det har iaf varit en grym början på lovet

igår var jag hur trött som helst men angelica och jag bestämde oss för att gå ut ändå
så då tänkte vi dra med oss betti slena och klara också
vi satt hos mig och smådrack lite och jag typ somnade på soffan så vi tänkte skita i det
sedan åkte vi in till stadt ändå för att kolla läget, vi träffade jocke och några, vi bestämde oss för att dra dit ist
så vi satt där kvällen lång och spelade bluffpoker, heter det så?
helt klart trevligt och helt klart värt
jag vann en gång! grymt gjort av mig.

gud vad jag inte har något intressant att blogga om egentligen
kommer nog vara glest med uppdatering om jag inte kommer komma på något vettigare att skriva än vad jag har gjort
för det är ganska värdelöst egentligen

nu ska jag fortsätta med att ha ett grymt lov!
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback