matt

Idag har det varit hårdträning
först spinning i 60 min och sedan lite tid i gymmet. spinning var föresten sjukt kul.
jag är helt jävla slut i hela kroppen och kan inte annat än älska känslan
mmmm, imorgon blir det träningsvärk, GÖTT. Jag har saknat känslan.


imorgn åker jag och amanda till leksand för att förtsätta vår tränarutbildning. 
det kommer komma ett prov och jag har ju inte pluggat allt för mycket. inte bra carro.
det sägs att det kommer vara asbra väder här hemma, synd att jag missar det.
ska dock bli grym roligt att få känna på lite is igen! kommer ju inte få åka så mycket själv men det är ju alltid härligt att stå på ett par skrillor.

vilket feelgood inlägg det blev
men vaffan, snart tar jag studenten!!!! (typ det enda jag tänker på nu förtiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback