duktig flicka!

min dag har bestått av 8 timmars arbete och 4 timmars städande i rummet
nu är det fint


för någon dag sedan åkte vi till sundsvall och jag införskaffade mig balskor, balväska, balörhängen och studentskor.
studenskorna är snyggast
så nu är allt i princip klart till både bal och student, fattas bara en bil till balen typ.
satan vad jag längtar. paniken är numera borta fast än att jag inte vet riktigt vad jag ska göra

föresten så övningskörde jag till sundsvall, och jag var grym!!!!
det var packat med folk i stan och jag klarade av både rödljusen inne i sundsvall och rondellerna vid birsta
borde börja köra för någon körskola så jag får det där förbannade körkortet någon gång..


annars då, ja annars har jag kommit på att min tatuering är sjukt jävla snygg



men ont gjorde det. men ack så värt
mitt bästa köp någonsin, lätt.

Kommentarer
Postat av: Helena

bra där carro, snart tar vi licensen. jag lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback