Top 3

  1. Helgen
  2. Lidingöloppet
  3. Paket från USA


    Det är de tre sakerna som håller mig på gotthumör för tillfället.
    Och eftersom det är så himla intrssant kommer motiveringarna här:

    1. Helgen med älskling var bäst, dock alldeles för kort.
    Men det var något med helgen som gjorde den lite bättre än dom andra gångerna han var hemma, kan inte sätta fingret på vad. Men det var underbart.

    2. Lidingöloppet, eller lidingötjejlopp för att vara precis. Det var det roligaste loppet jag någonsin sprungit. Det var körer och hejaklacker och härliga personer som stod och heja på sidan. Vid den värsta backen var det skyltar med pepp som "Nu är du snart uppe, du klarar det" Och jag tror att det var just pga detta som jag slog personligt rekord. Jag sprang på 59 min och 51 sekunder. Jag sprang alltså en mil på under en timme! (känns bra att kunna säga det ;)

    3. Idag när jag kom hem från träningen väntade ett paket från USA :D, ett paket från min älskade angelica. Så nu kommer en fråga till dig angie: Var det du som hade tejpat paketet sådär jävligt? Det var inte bara å få upp kan jag säga. Jag drog och slet och efter mycket fick jag upp det. Jag kände mig som ett litet barn på julafton som bara river upp paketen. Men i paketet fanns två stycken vrålsnygga tischor! och en massa godis! Tack så himla mycket! Och jag förstår om du saknar godiset i Sverige, för det där smakade i princip BARA socker. Eller ja, socker med lite fruktsmak, så det var ganska gott :)
    Men jag älskar och saknar dig vännen <3


    En dålig mobilbild eftersom bettan är kameran.




Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha, ja det var jag som tejpade, du ska inte klaga haha! saknar dej

Ocj JA, GODISET SUGER I USA!!

saknar och alskar dej<3<3

Och bra jobbat med loppet

2008-10-01 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback