teckna

teckna och dansa är två saker jag skulle vilja vara grym på
men nu kan ju inget.

men om jag var duktig på att teckna skulle jag måla en tatuering.
bloggkommentorerna länkade till en blogg som en tjej som visa sig vara grym på att just teckna ägde.


så jag snodde en av bilderna som hon hade ritat. men jag tänkte eftersom jag bara skriver snälla saker kanske det inte gör något att jag inte frågade.
men det är alltså
http://artofmalin.blogg.se/index.html som har gjort dessa bilder.

skulle lätta kunna tänka mig ha den högra på armen.
och åh vad tatueringssugen jag blev nu!!

Kommentarer
Postat av: malin

det är självklart att du får publicera mina bilder så länge du länkar mig. jag är bara glad över dina gulliga ord och att du gillar mina bilder!

Postat av: Louiseaberg

Jag håller med! Dem är helt underbara! Du är också ett bloggkommentatorerna fan?

P.S Vilken fin header du har! :)



Have a wonderful evening!

2008-09-08 @ 19:44:38
URL: http://livelifelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback