Sakna

Trodde fan aldrig att jag skulle säga det men jag saknar fan tiden när Fredrik bodde i åre.
Varje gång när jag kom gick vi och köpte en sjukt stor godispåse med det godaste godiset någonsin.

Sedan resten av helgen var det han, jag, godis, filmer och massa mat.
Kan det bli bättre?




Jag kommer ihåg gången när alla han bodde med var bortresta och vi fick för oss att laga trerätters.
Det blev en massa mat och jag var typ mätt efter förrätten. Men jag tröck i mig både en huvudrätt och en efterätt, fast med en paus mellan huvud och efterrätten ;D. 
Var hur gott och mysigt som helst.


Alla var så trevliga där också. Dock är jag sämst på namn så jag kom typ aldrig ihåg från ena till andra gången om vi hade hälsat eller inte.




Något jag saknar ännu mer var när han bodde hemma. När han hade slutat i åre och innan han flyttade till norge.
Då var livet underbart, det är det iofs nu också men det går inte att jämföra.
Det var bara, underbart. Vädret var bäst och man behövde knappt planera när vi skulle ses för nu kunde man ju göra det varje dag om man hade lust.



Men på fredag kommer han hem. Då ska vi mysa.
Jag längtar.



min fredrik <3.

Kommentarer
Postat av: Angiiiiie

gullet, har du fatt mitt paket? <3

2008-09-23 @ 20:32:53
Postat av: Caroline

Nej det har ajg inte.

Jag väntar med spänning! :D

Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 10:55:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback