Oskar från snook

Igår blev det en liten utgång.
Började med förfest hos josen. Vi körde lappleken som hanapee.blogg.se hade tipsat om.
Det var en succe och man fick reda på både det ena och det andra! :D

Jag skulle ju vara nykter eftersom jag är ekonomisk men bettan var givmild så även jag blev lite party.
Vi drog på statd och jag gick mest och vänta på att Oskar skulle börja.
Mycket dansande blev det!

Så sedan drog han igång. Synd att inte danne var med men det var bra ändå.
Jag var grym, stod längst fram och sjöng i micken. Helt otroligt att jag kunde texten helt klockrent just då också.


ganska så jättesnygga. (oskar till höger)

Grymt var det iaf, och nu sitter jag här och mår kalas bra. Jag och mamma ska snart ut och springa en mil är det tänkt :)
tja

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej, jag fattade aldrig att Oskar också var snygg? Helvete, isf hade jag nog kanske kollat nogrannare :P

Hahah! Sjukt rolig kväll!

Postat av: bettan =)

haha du kanske hade gått upp på hotell rummet ändå hahha!

2008-09-20 @ 22:08:04
URL: http://livetleker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback