Mobil

Den stora frågan är om man ska köpa en ny mobil.
är det verkligen värt det?
hur vet jag att den inte är lika dålig som min förra?
hur vet jag att jag kommer trivas med den?

det är ju så svååååårt att veta.


den är ju fin. fast jag vill ha en grå.
fast nu fick jag beslutångest över det också, lila är ju också fint.



hjääääääääääälp!
fast om jag köper en slipper jag dreggla över märtas varje dag i skolan..
och det är ju positivt.




imorgon är det föresten gfest, gratis inträde så jag är pepp!
speciellt eftersom jag ska upp och kratta klockan 7 dagen efter på marknaden.
så alla ni som ska på marknan kan ju tänka på mig när ni kastar erat skräp på marken, och förhoppningsvis plockar ni upp det. tack.

adios

Kommentarer
Postat av: Angie

lover

2008-09-05 @ 01:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback