MAMMA, DET ÄR EN BADBOLL

idag när jag kom fram till skolan kom jag på att jag åkte in för en "lektion", och pannkakorna såklart.
men lektionen jag hade var tjejkraft. Tjejkraft med andra ord är att snacka lite fitta.
MEN vad kul det kan vara när man tänker efter. Vi pratade såklart inte bara om kvinnans könsorgan utan även om relationer hit och dit.

men en sak tänkte jag på, varför får inte killarna gå på tjejkraft? dom får ju veta allt om känsliga punkter på flickornas underliv så att säga. vilken kille skulle inte vilja veta sånt? jo okej, bögar kanske inte bryr sig så mycket så dom skulle ju kunna få slippa.
Inte för jag vet vad dom pratar om på killkraft men jag vet att vi på tjejkraften inte pratar snoppar iaf.
Men det är ju lika där också, varför får inte vi gå på killkraft?





men nu får ni en dagens, bara för den var så kul:
MAMMA, DET ÄR EN BADBOLL
http://www.youtube.com/watch?v=jtoZ5Q0Clow

Kommentarer
Postat av: nicco

Det vore ju ren och skär lögn om jag påstod att jag inte blev nyfiken på "Tjejkraft"...och "Killkraft" för den delen! Är det en valbarkurs eller?!



- Hmmm, vad ska jag läsa för att nå upp till mina poäng...Bild 200 poäng...neee...Specialidrott 200 poäng...neee, inte det heller...men du, vad är det här; Snusksnack 200 poäng, saken är biff!



Och Jan är ju kalas!

Postat av: bettan =)

ja men fy fan va smart, dom kanske kunde lära sig ett och annat :) tänka va skönt för oss :D

2008-09-17 @ 09:59:25
URL: http://livetleker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback